Spletne tehnologije

Market samurai – Mogočni bojevnik

Če se ukvarjamo s spletno produkcijo, optimizacijo spletnih strani, partnerskimi programi, spletnim marketingom ali katerim koli drugim spletnim poslom, potrebujemo dobra orodja. Prav tako, kot vsi ostali poklici potrebujejo njihova specialna orodja. Market samurai je večnamensko orodje, ki nam pomaga raziskati ključne besede (niše), moč konkurence, iskanje povratnih povezav (backlinks), objavljanje vsebine na spletu, iskanje relevantnih partnerskih programov in izdelkov, iskanje vsebine, iskanje prostih domen, sledenje kako dobro rangira vaša vsebina v iskalnikih, itd. Market samurai je vsemogočni bojevnik, ki vam bo precej olajšal delo.

Market samurai – Spletni bojevnik

Market SamuraiVerjetno se sprašujete v čem je Market samurai tako dober? Market samurai zmore hkrati zbrati in analizirati velike količine podatkov, ki nam olajšajo raziskavo. V le nekaj minutah (včasih še hitreje), nam lahko postreže tudi do 800 različnih sorodnih ključnih besed, koliko iskanj ima vsaka od njih, koliko konkurence ima ključna beseda, kakšen je trend iskanja le te, koliko oglaševalcev je za to ključno besedo, kakšen procent iskalcej je potencjalnih kupcev, omogoča sortiranje podatkov glede na vaše kriterije,… in to je šele polovica vsega kar zmore samo prvi modul, ki je na voljo tudi v brezplačni različici.

Meni osebno najljubši modul je “seo competition“, ki omogoča hiter in enostaven pregled nad tem, s kako hudo konkurenco imamo opravka. Ta modul prikaže prvih 10 strani, ki najbolje rangirajo za izbrano ključno frazo in za vsako posebej prikaže kako stara je domena, kako visok pagerank ima, število indeksiranih strani, število povezav za celotno stran, ali je stran v Yahoo imeniku, ali ima stran kaj povezav iz .edu/.gov domen, ali je stran v dmoz.org imeniku in ali ima urejene on-site faktorje kot so title, heading tag (h1, h2, h3,…), url in meta opis. Vse to nam omogoča hiter pregled nad tem ali imamo opravka z zelo konkurenčno nišo ali ne.

Market SamuraiKot sem že zgoraj omenjenil, Market samurai zmore še veliko več kot le analize ključnih besed in konkurence. Večina uporablja le ta dva mosula, vendar je na razpolago še šest drugih mosulov. Tretji, ki ga prav tako veliko uporabljam, je “rank tracker” modul. Ta nam omogoča sledenje kako dobro rangira naša stran na izbrane ključne besede in koliko backlinkov. Sledimo lahko večim različnim domenam hkrati.

Modul “domains” poišče vse proste domene, ki vsebujejo izbrane ključne besede. Sami pa lahko nastavimo katere domenske končnice, subfix-e ali prefix-e želimo. Vključimo pa lahko tudi iskanje postaranih, že kupljenih domen, ki so na razpolago za nakup. Modul nam tudi omogoča nakup domene direktno iz Market samurai-a pri godaddy.com ali namecheap.com.

Modul “monitization” omogoča hitro in pregledno iskanje primernih affiliate produktov s katerimi bi lahko monetizirali našo stran. Iskanje omogoča v 4 velikih affiliate programih (Amazon, Commission junction, Click bank in PayDotCom). Prav tako pa omogoča zgeneriranje naše affiliate kode direktno preko vmesnika, ne da bi sploh obiskali affiliate programe.

Modul “find content” poišče vsebino na željeno ključno besedo. Vsebino lahko iščete preko številnih virov in v številnih formatih. Iščete lahko članke, blog objave, slike, video, novice in druge oblike vsebine. To vsebino lahko analiziramo, da vidimo kakšen format ali oblika vsebine je bolj popularna tako pri obiskovalcih kot pri iskalnikih.

S pomočjo modula “publish content” lahko kar iz Market samurai-a objavljamo vsebino na naših straneh ne, da bi se sploh rabili prijaviti. Sestava članka je sila enostavna in še tako nevešč pisec lahko sestavi skupaj kvaliteten članek.

Modul “promotion” poišče na različnih virih številne možnosti kjer lahko dobimo povezavo na našo stran. Ne samo, da poišče relevantno temo, lahko jo tudi uredimo po “avtoriteti” in tako dobimo relevantno povezavo z najboljšo možno avtoriteto. In vse te informacije so nam na voljo kar preko Market samurai vmesnika.

Izkoristi priložnost brezplačnega poskusnega obdobja in poskusi Market samurai v vsej njegovi sili. 12-dnevno preizkusno različico lahko dobite TUKAJ.

Market samurai

Market samurai – kako ceneje do njega?

Market samurai ni ravno najcenejše orodje, saj njegova cena znaša kar 149$. Za marsikaterega navdušenca spletnega zaslužka je to veliko, če ne kar preveč. Zato vam bom tukaj zaupal, kako priti do njega na povsem legalen način za le 97$. Ne gre za nobeno prevaro ali trik, saj vam bodo tako ceno ponudili kar sami kot del promocijskega plana.

Najprej, si iz njohove strani povlečite trial (poskusno) verzijo njihovega programa. Njihova trial verija je povsem delajoč program, ki ga lahko v taki obliki uporabljate med 12 do 40 dni (odvisno od tega katero promocijo imajo). Tekom poskusnega obdobja vam bodo poslali nekaj mailov v katerem vam bodo ponudili Market samurai po ceni le 97$, če ga kupite tekom poskusnega obdobja. Takrat takoj izkoristite promocijo in si tako Market samurai zagotovite po tej ceni. Po preteku trial obdobja ta ponudba ne bo več aktualna in boste morali plačati polno ceno.

Če pa smo malce iznajdlivi, pa ni potrebe, da je to naš edini poskus, a ne? Če trenitno v trial obdobju niste imeli dovolj denarja za nakup Market samurai-a, pa lahko naložimo trial verzijo še enkrat in ponudba bo v roku parih dni spet aktualna. Edino kar moramo paziti, je da za registracijo uporabimo drug e-mail naslov, kot smo ga prvič. Ker pa bo Market samurai pri nastavitvi zaznal, da je bil trial enkrat že nameščen, pa vam trial ne bo hotel delati. Seveda pa poznamo nekaj ovinkov okoli tega tudi.

Poskusno različico za market samurai pa lahko dobite TUKAJ.

Market samurai – Se obnese na slovenskem trgu?

Google prikaže povsem druge rezultate slovenjskim surferjem kot pa surferjem drugje po svetu. Zato je potrebno raziskavo slovenskih ključnih besed in konkurence prilagoditi slovenskim razmeram. Market samurai zmore tudi to. Market samurai lahko nastavimo na lokalne rezultate (za vsako državo posebaj) in tako dobimo bolj točne rezultate.

In kako Market samurai nastavimo na lokalne rezultate? Precej enostavno. To naredimo pri nastavitvi vsakega projekta posebej (Project settings). Pod rubriko Language/Region nastavite jezik na Slovenščina in državo na Slovenija in kliknite na update. Če bi radi raziskali kakšen drug trg ali ključne besede v katerem drugem jeziku, te nastavitve prilagodite svojim potrebam.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja